Bent u ontevreden over de dienstverlening van een medewerker van SOLUTIONS! vpr B.V.? Of over de manier waarop een medewerker van SOLUTIONS! vpr B.V. u heeft behandeld? En wilt u er een klacht over doorgeven? Deze klachtenregeling legt uit hoe u dat doet. En wat er gebeurt nadat u uw klacht hebt doorgegeven. Lees deze tekst daarom goed door.

Wij behandelen uw klacht zorgvuldig. Zo willen we ervoor zorgen dat u weer tevreden bent. En uw klacht helpt ons onze dienstverlening te verbeteren.

Hoe geeft u uw klacht door?

U kunt uw klacht op 3 manieren aan ons doorgeven:
Per mail: administratie@solutions-vpr.nl
Per post: SOLUTIONS! vpr B.V.
Postbus 97, 9350 AB Leek
Telefonisch: 085 – 0074 650

Welke informatie hebben we nodig?

Om uw klacht te kunnen behandelen, hebben wij de volgende informatie nodig:

  • uw naam en adres
  • een omschrijving van uw klacht: waarom bent u niet tevreden? Wat is er gebeurd?
  • de naam van de medewerker van SOLUTIONS! vpr B.V. over wie u een klacht heeft
  • de datum waarop uw klacht is ontstaan.

Wat doen we met uw klacht?

Nadat we uw klacht hebben ontvangen, leggen we hem vast op een klachtenformulier. Ook maken we een dossier aan.

Binnen 2 weken nadat we uw klacht hebben ontvangen, krijgt u een schriftelijke bevestiging met een kopie van het klachtenformulier.

Worden alle klachten behandeld?

We zijn niet verplicht alle klachten te behandelen. Binnen 2 weken nadat we uw klacht hebben ontvangen, hoort u van ons of we hem gaan behandelen. Die informatie krijgt u samen met de schriftelijke bevestiging en de kopie van het klachtenformulier.

Wie behandelt uw klacht?

De leidinggevende van de medewerker over wie u hebt geklaagd, behandelt uw klacht. Mocht deze leidinggevende een rol spelen bij uw klacht, dan behandelt de directie van SOLUTIONS! vpr B.V. uw klacht.

De leidinggevende of de directie onderzoekt uw klacht. Hij of zij kan in gesprek gaan met de medewerker over wie u hebt geklaagd.

Hoe lang duurt het totdat uw klacht behandeld wordt?

Binnen 6 weken nadat we uw klacht hebben ontvangen, wordt deze afgehandeld en krijgt u hiervan een schriftelijk antwoord.

Tevreden met onze oplossing?

2 weken nadat we u hebben laten weten hoe we uw klacht gaan oplossen, nemen we contact met u op. We vragen u dan of u tevreden bent met onze oplossing van uw klacht.

Vragen over onze klachtenregeling?

Hebt u na het lezen van deze tekst nog vragen over onze klachtenregeling? Bel 085 – 0074 650 of stuur een mail naar administratie@solutions-vpr.nl. We helpen u graag!

Vestigingen

Solutions!vpr werkt landelijk en heeft twee eigen locaties beschikbaar, in Amsterdam en Leek (Groningen).

Naast onze eigen locaties, beschikt Solutions!vpr over een groot aantal oproep- / trainingslocaties verdeeld over het hele land.

login
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies